söndag 20 januari 2013

Årets nyheter!!! Båten är såld!!

Jag har nu sålt min gamla båt för att bereda plats för den nya som kommer att bli en helt unik och specialbyggd Anytec 750 SP! Jag blev kontaktad av Anytec i våras då de undrade om jag ville hjälpa dem att ta fram den första helsvenska "riktiga" sportfiske anpassade båten! Vi har tillsammans tagit fram en ny modell av 530 SP som blir galet bra! Prototypen kom förra veckan och den är skitläcker! Tyvärr får jag inte lägga ut bilder men den kommer att premiärvisas på Allt för sjön 2013!!

Min båt blir en otroligt genomtänkt sportfiskemaskin utan dess like som kommer att utrustas med det allra senaste från Simrad och Jan Comstedt AB!! Jag åker till Riga den 12/2 för att på plats i Anytecfabriken se till att allt blir rätt! Den kommer att var klar i början av april och premiären blir som sagt 12/4

Nästa nyhet är att jag i ett samarbete med Per & Lasse på Wild Water kommer att guida i tre veckor på Vaeröy/Lofoten!! Som det ser ut nu så är det V.33,34 samt 36 som gäller! Vaeröy har förmodligen ett av de bästa torsk, sej och hälleflundra fisket i världen och det är galet roligt!!!!
Mer info om detta kommer längre fram men för mer info om resan dit, boende och priser så är det bara att maila eller ringa

Mvh//Pierre
Skickat från min iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar