torsdag 16 maj 2013

Grym slutspurt i går..

När vi kom in till lunchbreaket i går så var det med en mycket nöjd min som Berra kunde konstatera att han ledde med 7-1 över mig på mina hemmavatten..!! Micke hade oxå haft det trögt med bara tre gäddor! Efter en del gliringar (med glimten i ögat:-) från Berra så lackade jag till och förklarade krig mot dem..
Jag har ett "äss i rockarmen" ställe som jag i vanliga fall inte guidar på men spar för tillfällen som detta!!
Sagt och gjort, väl framme så gick det helt enligt planerna och vi hade ett jävla rally och klipper 27 st efter lunch och bommar minst lika många.. Vi hade fyra dubbelhugg b la... Det var gäddor överallt...:-D. Matchen mellan mig och Berra slutade till slut 28-15...:-)
Kul dag som fan med bra stämning, skönt väder och bra fiske!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar